למען חשוכי בנים: שיתוף פעולה בין הרופאים ליועצים

חיה ספיר No Comments on למען חשוכי בנים: שיתוף פעולה בין הרופאים ליועצים

דואגים לזוגות חשוכי הבנים ב'הדסה': נשיא ארגון 'פרי חיים' הרב משה שלזינגר נפגש עם מנכ"ל 'הדסה' הפרופ' יורם וייס. הרב שלזינגר: "שיתוף הפעולה עם הרופאים מסייע לזוגות חשוכי הבנים"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא ארגון 'פרי חיים' הרב משה שלזינגר שליט"א, נועד עם מנכ"ל 'הדסה' פרופ' יורם וייס. השניים דנו בחיבור בין הרופאים לבין יועצי הרפואה של ארגון 'פרי חיים' והאופן שבו שיתוף הפעולה יכול לסייע לזוגות חשוכי הבנים. הפרופ' וייס הודה לרב שלזינגר על פעילותו רבת השנים למען הזוגות חשוכי הבנים ועל שיתוף הפעולה עם המרכז הרפואי 'הדסה' בטיפולים  מתקדמים בזוגות חשוכי הבנים. 

הרב שלזינגר ציין בפני פרופ' וייס, את החשיבות שיש לשיתוף הפעולה הן בתחום הרפואה והן בכל הקשור לשאלות הנוגעות לרפואה והלכה שבהם יש משקל רב לפרטים הרפואיים בשאלות הרגישות הללו. בסיום המפגש סיכמו השניים להעמיק את הקשר בין המרכז הרפואי ל'פרי חיים' במטרה משותפת להביא מזור לזוגות חשוכי הבנים.

מנכ"ל 'הדסה' פרופ' יורם וייס אמר: 'אנחנו במרכז הרפואי 'הדסה' פועלים להביא את הרפואה הטובה ביותר לכלל הקהילות והמגזרים הבאים בשערי המרכז הרפואי. אנחנו שמחים על כל שיתוף פעולה שיאפשר לנו להעניק את הטיפול הרפואי המיטבי ביותר לזוגות המטופלים על ידי הרופאים שלנו' 

נשיא ארגון 'פרי חיים' הרב משה שלזינגר אמר: 'שמחתי לפגוש את פרופ' יורם וייס מנכ"ל 'הדסה', ושמחתי לשמוע שהוא רואה את החשיבות הגדולה שיש בשיתוף הפעולה בין 'פרי חיים' ל'הדסה', שיתוף פעולה שיכול לסייע רבות בהבאת מזור לחשוכי הבנים בטיפולים המתקדמים ביותר על פי הכללים שהנחו אותנו גדולי ופוסקי הדור'.4



0 תגובות